leader curier sunt de rahat!

Posted: Iunie 24, 2009 in la bureau
Etichete:

v-am mai zis ca leader curier sunt de cacat?! daca nu, va zic acum: LEADER CURIER SUNT DE CACAT! am avut si eu si colegele mele destule experiente neplacute cu aceasta firma incat sa ma simt indreptatita sa spun asta. oameni mai neseriosi ca la ei, eu n-am mai vazut. hai sa dau niste exemple:

  • trimit facturile cand li se scoala lor, nu cand ar trebui dupa cum este stipulat in contractul cu ei. stau si astept luni de zile pentru o jena de factura…sunt si la noi niste proceduri de respectat si nu putem sa ne tinem de ele din cauza a astfel de oameni!
  • nu respecta preturile din contract. una zic in contract, alta te trezesti ca-ti vine pe factura…
  • o colega a avut de facut un pr blitz in redactii. pentru cine nu stie ce e ala, pr blitz e atunci cand trimiti la jurnalisti pachete care contin produse ale clientului pentru care prestezi, comunicate de presa bla bla…aceasta colega a avut neplacuta surpriza sa constate ca i-au disparul chestii din pachetele respective! si nu erau cine stie ce mega-chestii, ci niste amarate de geluri de dus sau creme sau ceva de genu’…
  • aceeasi colega. acelasi pr blitz. acelasi leader curier. alta experienta neplacuta. domnii n-au livrat toate pachetele respective, insa nu au avut bunul simt sa ne anunte „bai fraierelor, vedeti ca nu s-au livrat pungile, ca n-am gasit pe nimeni la adrese, vi le aducem inapoi”. pula…noroc c-a sunat colega la ei sa intrebe in ce stadiu se afla livrarea, ca altfel zaceau pungile la ei mult si bine si noi n-am fi aflta ever.
  • cel mai proaspat exemplu dateaza de azi. o alta colega avea de trimis niste invitatii la un mega eveniment. cand spun mega eveniment ma refer la faptul ca invitatii respectivi sunt mega invitati, gen mugur isarescu, ministri, directori de banci si asa mai departe. a venit un om de la leader curier la noi saptamana trecuta, miercuri seara, sa ridice invitatiile si ne-a asigurat ca in doua zile, pana vineri seara, acestea vor fi livrate. era necesar sa se tina de program pentru ca oamenii aia sa aiba timp sa confirme prezenta la eveniment si eventual sa se faca un mic follow-up sa li se explice unde sa vina, parte din ei fiind si din afara tarii. sa va mai zic ca azi e miercuri, a trecut deci o saptamana, si nesimtitii n-au livrat nici pana la ora asta toate invitatiile?! ca sa nu mai zic ca nici macar n-au bunul simt sa ne zica ce-au apucat sa livreze pana acum. pt ca-i suna colega pe mea pe aia sa-i intrebe daca vin sau nu la eveniment si aia ii raspund ca nici macar n-au primit invitatia…

deci va avertizez: nu lucrati cu ei, ca sigur nu va fi bine! nu cred ca s-a intamplat vreodata sa facem un job cu ei fara sa intampinam probleme. sunt plina de spume!

Comentarii
  1. Cami spune:

    Nici DHL nu-s mai breji… noua toate sample-urile ne vin cate 3 (cutie + produs) + o cutie goala. Taxa de curier de 25%, probabil. Eu ma intreb de ce ne mai pun cutia goala la loc in box, ar putea s-o pastreze, ca noi nu comercializam carton …. niste nesimtiti …

  2. zandreea spune:

    si atunci?? cu cine naiba sa lucram?! sa-mi iau sofer si sa ma duc sa le duc eu personal cred c-ar fi o varianta…:(

  3. merien spune:

    nu va sfatuiesc sa trimiteti ceva cu ei …..am trimis cateva plicuri si am avut marea uimire sa aflu ca AU FOST TRIMISE CU POSTA…..

    OAMENII SUNT NEBUNI

  4. zandreea spune:

    n-am mai trimis de ceva timp ca am avut numai experiente neplacute cu ei, asa cum am spus si-n post. mi-a ajuns…

  5. ss spune:

    LEADER CURIER???
    Sunt niste nesimtiti, isi angajeaza agenti pe tara care sa le livreze marfa si uita sa-i mai plateasca, asa ca dragi clienti care sunteti dumneavostra, din aceasta cauza serviciile LEADER CURIER sunt de CACAT, ca nu lucreaza nimeni fara sa fie platit.

  6. Gigi spune:

    a compara DHL cu acesti nesimtiti asta e o alta nesimtire si mai mult ca sigur ca acel comentariu e scris chiar de pacaliciul de patron de la aceasta prostie de firma, sa compari DHL cu logistica de miliarde de euro cu filiale in toata lumea cu prostia asta de leader cacat, e o si mai mare prostie, adica poti sa compari doua motoscutere cu logistica DHL asta numai un cretin poate gandi asa, alt comentariu venit tot de la asa zisul patron de la leader cacat ca cu cine sa lucram ?, pai deja sau consacrat o gramada de firme serioase, dar si pentru cei mai sceptiti eu pot spune ca posta romana ramane cea mai sigura companie cu termene de livrare bune si preturi acceptabile, ce mai rau e ca firme mari cum ar fi Marfin leasing accepta sa lucreze cu ei ,si mai rau firme ce lucreaza cu documente importante apeleaza la ei, ei ce fac au doua motoscutere aduna tot de la fraeri dupa care dau din colt in colt cum sa-le distribuie, asa se face ca poate sa dureze pana la o luna livrarea, cu autobuzul cu trenul sau chiar retrimise cu posta romana, eu inca mai astept un plic trimis de Marfin Leasing cu ei cu mult timp in urma, in plic se afla documente importante dar pe ei putin ii interezeaza. pe ei ii intereseaza cati si cati mai multi fraeri , fraeri multi fraeri, sa-le fie rusine, iar pentru cine apeleaza la ei sa-le fie si mai mare rusine

  7. Carnal spune:

    un comentariu pt gigi,,,spune dc teau dat afara de la leader curier,,,si de ce improsti cu rahat doar ca sa te razbuni pt incompetenta ta,,pe bucuresti baietii isi fac treaba bine,,uiti sa spui ca au cele mai mici preturi(mai mici decat posta romana care iti arunca plicul in cutia postala) se livreaza numai cu confirmare de primire,,stampila sau serie de buletin,,sunt un angajat al acestei companii si stiu ce spun,,totusi pe livrari express in aceeasi zi sunt cei mai tari(cu mici exceptii,,(zapada cutremur tsunami,,razboi,,invazie extraterestra),,,,zdreantzo..

  8. zandreea spune:

    nu stiu ce sa spun referitor la cele de mai sus…problema e ca mereu am avut neplaceri cu leader curier. asta-ti garantez 100%!

  9. schumy1969 spune:

    pt Carnal minti de inghiata apele

  10. schumy1969 spune:

    pt Carnal: minti (salariu dupa cat timp il primesti si in cate transe?)

  11. schumy1969 spune:

    tot pt Carnal: plicuriel care terbue sa ajunga in satele din afara bucurestiului si al jul ilfov sunt trimise prin posta romana prin aplicarea unu timbru de 1 leu (scrisoare simpla) si daca au confirmare (nu AWB) sunt trecute seii si numere de BI, Ci din burta si semnate de angajati. deci cum ramane cu zdreanta?

  12. Carnal spune:

    k uite care este procedura,,se suna la destinatar inainte de a se trimite plicul(la fiecare in parte)nr de tel se ia de la firma care expediaza,,si daca se confirma adresa se trimite plicul,,daca nu,,nu,,,majoritatea expeditiilor in ilfov sunt avertizari pt rate,,leasing etc..executari juidecatoresti,,citatii,,si cam 40,,,50% din acestea au adresa gresita,,,fictiva,,,sau au plecat demult din tara,,,lucrez de 2 ani la ei..pe bucuresti ce-i drept si merge treaba,,,si nu cred ca pe viitorii nostri clienti ii intereseaza daca imi iau sau nu salariul,,si in cate transe,,pe ei ii intereseaza ca livrarea sa fie facuta la timp,,,si chestia cu trecutul seriilor de buletin din burta,,ganditiva ca multi ajung la proces si in instanta se probeaza primirea acestor citatii,,executari cu tocmai ACESTE SERII DE BULETIN TRECUTE DIN „BURTA”,,cum spuneti voi,,,,totusi nu suntem perfecti avem si noi lipsurile noastre,,asa cum de altfel toti le avem,,dar de aici pana sa improsti cu mizerie munca unor oameni denota lipsa de caracter si o oarecare tradare,,,cu stima acelasi carnal de la leader,,,,

  13. Carnal spune:

    Draga Shumi daca zici ca ce si cum.. oare dc nu iti dai demisia din firma Leader Curier si sa lasi loc altuia care sa puna „osul” la treaba,,,,,

  14. schumy1969 spune:

    Draga Carnal ai inteles gresit, nu am nimic cu angajati LEADER CURIER, toata stima pentru ei. Apoi nu am cum sa imi dau demisia atata timp cat nu am semnat NICIODATA un CONTRACT DE MUNCA sau ALT ACT LEGAL CU EI. Iar litigiul dintre mine si S.C. Leader Curier S.R.L. se va rezolva in instanta.
    P.S. scuze pentru: „deci cum ramane cu zdreanta?”

  15. Agariciul spune:

    Pentru Schumy:

    Mai baiatule, eu stiu ca erai cam nespalat (apropo mai ai parul ala slinos) si cam putzea dupa tine cand venea in camera curierilor…In ceea ce priveste ‘performantele” tale de „expert curier” pana si bunica-mea ducea mai bine plicurile…mai ales pe zona ta…asa incat nu te mai da jmecher pe forumuri ca stii una si alta, pentru ca-ti spun ca esti un looser (asta ti-o spun in calitate de fost coleg)

    Vino la sediu sa vb cu seful sa-ti dea cartea de munca…te asigur ca nu are nimic cu tine…chiar daca mai intarzie cu banii la noi, macar stii ca ii iei, fata de alte firme

  16. alex.alexandru@yahoo.com spune:

    leader curier??????? _))))))))))))))))))))))

    rahat in ploaie ….fite…..sefi nebuni …..

    am lucrat si nu vrau sa mai aud de ei…….

  17. Fost Angajat Leader spune:

    Va zic eu cum sta treaba cu aceasta firma Leader Curier.Acel Carnal este ori Boza, orri Geanina adica cei doi patroni.Acesti doi patroni inca nu isi dau seama ca prostia doare.Din 2006 pana in prezent au realizat sa achizitioneze (leasing) 3 amarate de masini si 2 scutere care abia de mai merg.Ei inca nu isi dau seama ce inseamna un bussines adevarat,nu isi dau seama ce inseamna sa dezvolti o firma sa ai performante sa fii printre-e primii in piata de curierat care este destul de profitabila daca stii sa o exploatezi.Eu ca fost angajat imi este rusine sa scriun intr-un cv ca am lucrat in aceasta firma.Acesti patroni incearca sa fenteze tot ce se poate,sa umileasca angajatii sa nu ai plateasca, promit marea cu sarea, ai doare undeva de clientii lor, nu au stiut sa tina clienti de la care facturau enorm,nu au stiut sa asi tina oameni cu care 100% dezvoltau acesta firma incepand de la operational pana la curieri.Acesti patroni stiu decat sa injure curierii sa tipe, sa puna angajatii sa minta clientii, sa se ascunda prin sediu cand vine controlul de la i.t.m, sa fenteze legea si sa isi bata joc de clienti.Bogdane eu in locul tau nu as mai scrie pe acest forum sub numele de Carnal, oricata reclama ai face tu deja lumea e satula de voi

  18. pentru boza spune:

    Pentru boza cum multa stima si respect,firma dvs este o firma de tot rahatul,in locul tau nici nu as mai deschide gura sa mai vb mi-ar fii rusine,pt ca vb numai aberati de tot rahatul ca si oameni de la conducere se stiu ei bn {ce doi},asa ca va doresc o seara de vis si de bani pe care nu iti dat angajatilor sa va luati tamaie si lumanari…etc,te mai da si om important de afacer in schimb esti de tot…ul,mai faci si pe politiceanu la televizor dar cand colo esti un papgal cu gusa fara termen de expirare.

  19. pentru boza spune:

    Oricum esti varza,mai varza decat carnea cu varza.ai ce mai prost sistem de munca din toate firmele.orice ar fii Varza.

  20. carnal spune:

    salut din nou,,,,,eu sunt carnal ….alias razvan care tine(sau tinea expresurile si livrarile de urgenta la firma)am aflat de caurant ca nu mai avem carti de munca la firma de aproape un an(de cand leder a intrat in faliment)nu stiam acest lucru..plus ca sau adaugat si restantzele la salarii,,.am avut un mic soc ca sa soun asa,,eu si cativa colegi deai mei(pusca,,persunaru,,,maria,,,eu),,,,am plecat toti de la acesta firma,,deoarece nu se mai putea,,,,,am reusit sa infiintez un pfa(eu,,razvan)cu care incerc sa supravietuiesc,,,,,k,,,,fertiva de bogdan boza,,,,de gianina comaneanu,,,,de ga&ag eficient plus services(continuatoarea leader curier),,,,multa muie la toti politicienii romani(cam 98%sunt toti la fel)sper sa le iasa pe nas,,,aici este bucuresti nu galati,,,si toti care au belele cu bogdan boza a inchiriat pe ion ghica 1,,sau 3,,vis a vis de muzeul bucurestiului la ap15 apartament,,,,luatii glanda daca aveti datorii..si userul agariciul este chiar boza in persoana,,,,acest boza este in pnl,se pare,,,,a livra mesaje pro pnl si contra pdl9basescu,,udrea) si nu sia platit oamenii,,,,bine tia facut basasca cand tia dat la muitza cu candidatura ta cu tot,,,,boza este un tzepar,,,,asta e am luat tzeapa….la revedere si daca aveti nevoie de curier bun,,,eu razvan de la leader am ramas pe felie cum se spune,,,,stima si good noght,,,topic closed.

  21. ADRIAN spune:

    La Inspectia Muncii sau inspectoratul teritorial de munca se pot reclama incalcari ale prevederilor legale din domeniul relatiilor de munca. Aspectele care pot fi reclamate sunt munca „la negru”, fara forme legale, nerespectarea regimului de munca al minorilor, nerespectarea prevederilor privind munca suplimentara, sarbatorile legale, repausul saptamanal, negarantarea in plata a salariului de baza minim brut pe tara, refuzul eliberarii cartii de munca pentru verificarea datelor inscrise, a unor documente care atesta vechimea in munca, includerea in contractul� individual de munca a unor clauze ilegale etc.

    Reclamatiile beneficiaza de confidentialitate, inspectorii nedezvaluind conducatorului unitatii controlate motivul controlului. Interdictia contactului dintre petitionar si inspectorul care va efectua controlul reprezinta o garantie a impartialitatii actiunii de control in raport cu partile raportului de munca. Situatia poate deveni neplacuta atunci cand actiunea de control se declanseaza dupa amenintari adresate de salariat angajatorului sau cand survine pe fondul unui conflict deschis intre cele doua parti. Solutionarea conflictelor de munca ce au caracter individual nu presupune o procedura prealabila a sesizarii Inspectiei Muncii, asa cum este cea din cadrul conflictelor colective sau a contenciosului administrativ. I.M. nu dispune de prerogative jurisdictionale sau de arbitraj, care s-ar impune pentru rezolvarea acestor situatii cand salariatul si patronul ajung la un dezacord.

    Formularul pentru sesizare se poate completa si trimite prin e-mail sau prin posta la Inspectia Muncii sau inspectoratul teritorial de munca. Informatii suplimentare se obtin la http://www.inspectiamuncii.ro/ghid.

    Sesizarea trebuie sa contina numele complet al reclamantului, codul numeric personal, adresa exacta, date de identificare ale angajatorului si sa aiba precizari clare, cu un scris lizibil.

  22. carnal spune:

    DACA VRETI SA LUATI TEAPA SA NU VA VEDETI BANII NICIODATA

    ANUNTUL RATATUL ANULUI BOGDAN BOZA ZIS SI PROSTUL DE LA GALATI

    CURIERI scuter/ sofer. Firma de curierat angajeaza curieri scuter si soferi. Se cer buna cunoastere a Bucurestiului, seriozitate, experienta min. 6 luni in domeniu, se ofera tel mobil, echipament. Program L-V, 8.30-17.30; 021.337.72.92; bogdan.boza@leadercurier.ro

  23. carnal spune:

    anuntul din 4 septembrie nu lam dat eu,,,doar cel de pe 2 septembrie,,,cativa colegi de-ai mei stiu id-ul meu de messenger si parola si din pacate nu au avut curajul sa scrie in numele lor,,totusi sunt de acord 100% cu cele scrise mai sus(rog data viitoare nu imi mai luati numele la postat,,,si scrietil pe al vostru)seara buna

  24. WBS LOGISTIC spune:

    Va asteptam cu drag la noi pentru toti cei care sunt nemultumiti de serviciile altor companii de curierat rapid. Tarifele sunt negociabile in functie de numarul de expeditii lunare.

Lasă un răspuns

